Butiker och grossister

»

Nols Akvariehobby

10/12
Skrivet av DavidEk
JackB skänker en tsn, det är väl ett måste i en visningsdamm i butiken? ;)
Haha, tack men nej tack... Den sortens fisk, s.k "tankbusters", vill jag helst inte ha i butiken över huvud taget. Det räcker med två hajmalar som jag aldrig lär bli av med. 😴

På tal om det, är någon som vill ha två hajmalar? 35-40cm, gratis. Transport / hemleverans kan ordnas! Passa på! 🎉🎉🎉
Skrivet av HampusH
Haha, tack men nej tack... Den sortens fisk, s.k "tankbusters", vill jag helst inte ha i butiken över huvud taget. Det räcker med två hajmalar som jag aldrig lär bli av med. 😴

På tal om det, är någon som vill ha två hajmalar? 35-40cm, gratis. Transport / hemleverans kan ordnas! Passa på! 🎉🎉🎉
sa du hemleverans?
Skrivet av HåkonAntonsen
sa du hemleverans?
Äääh...
Skrivet av HåkonAntonsen
sa du hemleverans?
What goes around comes around, no?🤭
Skrivet av HampusH
Äääh...
hajmalar är ju ändå rät fina? skriv pm så lös vi de! :*
Skrivet av HåkonAntonsen
Mina är finast i stan! Pm hit och pm dit... Kom bara!
Skrivet av HåkonAntonsen
Ja dom får väl mellanlanda hos mig då🤣😘
Skrivet av tobiassorensen
Ja dom får väl mellanlanda hos mig då🤣😘
nejdu! de var hemleverans som ingick i bortskänkes priset!
Skrivet av HampusH
Fredag igen! Och kameramannen är funnen... 😬
Tangalapia👌🏻😎
Skrivet av HåkonAntonsen
nejdu! de var hemleverans som ingick i bortskänkes priset!
Fiskarna är nu bokade. You snooze you lose... 😘

Fisklistan på hemsidan uppdaterades igår, med all ny-inkommen fisk från förra veckan! 😀 Även en del fisk som finns i lager står med, men det är bara en bråkdel av vad som finns i butiken. Det fylls på kontinuerligt.

http://nolsakvariehobby.se/fisklistan/
Fredag! 😀🐟 Massa nytt roligt denna vecka! Bland annat två riktigt snygga arter av Hypancistrus, både randiga och prickiga...
Skrivet av HampusH
Fredag! 😀🐟 Massa nytt roligt denna vecka! Bland annat två riktigt snygga arter av Hypancistrus, både randiga och prickiga...
Härlig video!
Alltså.. kommentarerna i början...
Skrivet av DavidEk
Och brorsan pekar på fel fisk, katastrof... 🤦
Skrivet av HampusSkoglund
Härlig video!
Fänks man! 🤙
Skrivet av HampusH
Och brorsan pekar på fel fisk, katastrof... 🤦
Det är ju du som inte kan. Jag är ju kund och vet ju uppenbarligen ingenting....falsk marknadsföring!! 😤
Eftersom många frågat om pris, som jag så klart glömde att nämna i fredagsklippet, så kommer det här. 😀🐟

Hypancistrus zebra "L46", ca 3 - 4cm 995:-
Hypancistrus zebra "L46, ca 2.5 cm 795:- (endast denna helg, ordinarie pris: 895:-)

Hypancistrus sp. "L262", ca 2.5 - 3cm 295:-, eller 4st för 995:-

Sen har det också kommit in kanonfina svärdplantor (Echinodorus sp.), både små och riktigt stora, flera olika arter! 😀

Öppet idag mellan kl 10 - 15, välkomna in! 🐟
Kommer det komma priser senare i listorna med? 🙂
Skrivet av Lundin67
Kommer det komma priser senare i listorna med? 🙂
Jag får se... Det är jobb nog att hålla koll på alla arter och uppdatera listan varje vecka just nu i alla fall. 😅
Skrivet av DavidEk
Joo 😂💪🏻
10/12
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.