Butiker och grossister

»

Nols Akvariehobby

24/24
Legendar👍
Bättre sent än ännu senare... Nu är veckans fredagsklipp uppe. 🙂 En hel del rolig fisk, rötter och sten som kommit denna vecka!
Då var fredagsklippet ute. Kort och gott. 🙂
Massa ny fisk denna vecka! 😀
Jag han ju inte ens lägga ut bilder på Classic leo-paret som kom igår, innan den nya lyckliga ägaren hängde på låset... Vi får väl se om det dyker upp någon bild här inne från deras nya hem. 😀♥️
Gillar classic Leo mer än BD. Så snygga!
Skrivet av Lutt
Gillar classic Leo mer än BD. Så snygga!
Alltså, det är ju svårt att slå typ en bigspot eller en riktigt bra BD TI. Men jag håller ändå med om att en classic leo på många sätt är snyggare än många av de andra "graderingarna" som har mer prickar än en classic, men färre än en riktigt bra BD. Tror det är symetrin som jag gillar.

Kommer ihåg för många år sedan när det cirkulerade en bild på en leo som hade typ 4 prickar totalt. I övrigt helt kolsvart. Den var ball. 😅 Hittar dock inte bilden.
Skrivet av HampusH
Alltså, det är ju svårt att slå typ en bigspot eller en riktigt bra BD TI. Men jag håller ändå med om att en classic leo på många sätt är snyggare än många av de andra "graderingarna" som har mer prickar än en classic, men färre än en riktigt bra BD. Tror det är symetrin som jag gillar.

Kommer ihåg för många år sedan när det cirkulerade en bild på en leo som hade typ 4 prickar totalt. I övrigt helt kolsvart. Den var ball. 😅 Hittar dock inte bilden.
Klassiska leos har onekligen en svårslagen charm. Jag gillar Saõ Felix bäst i stil med de första som kom in i landet via Freke. Kritvita fläckar, jämn och fin distribution och inga nämnvärda avvikelser på fläckarna.

Hittade inte heller bilden du tänker på i datorn men visste ju att jag hade den i bokhyllan också 😏
Skrivet av Mara
Klassiska leos har onekligen en svårslagen charm. Jag gillar Saõ Felix bäst i stil med de första som kom in i landet via Freke. Kritvita fläckar, jämn och fin distribution och inga nämnvärda avvikelser på fläckarna.

Hittade inte heller bilden du tänker på i datorn men visste ju att jag hade den i bokhyllan också 😏
Haha, ja där är den ju! Så galet häftig. Då har jag också den i min bokhylla förstår jag nu... 😅
Vet inte om det är ok om jag frågar här, säg till annars.
Jag undrar om nån i Västmanland har vägarna förbi Nols och kan tänka sig ta med några killisar på vägen?
Massa nya ciklider från Malawi och Tanganyikasjön, och en hel del annat kul. 😀🐟
Då var det ju fredag igen, och nu ska dammfiskarna säljas ut! 50% rea på alla koifiskar så länge lagret räcker! 😀🐟
24/24
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.