Butiker och grossister

»

Nols Akvariehobby

18/25
Kollade lite priser och så med frakten, och det var inte alls så farligt när man väl kom upp i lite antal, vilket inte lär vara något problem.

Ingen som hittat något kul? Longnose gars, hydrocynus och en hel del roliga malar finns ju, bland annat. 😀
Skrivet av HampusH
Kollade lite priser och så med frakten, och det var inte alls så farligt när man väl kom upp i lite antal, vilket inte lär vara något problem.

Ingen som hittat något kul? Longnose gars, hydrocynus och en hel del roliga malar finns ju, bland annat. 😀
Jag har sagt det förut och säger det igen. =)

Göteborg är så sjuuuukt ocentralt..
Skrivet av DavidEk
Jag har sagt det förut och säger det igen. =)

Göteborg är så sjuuuukt ocentralt..
Det är gött å vara Göteborgare dock. 😃
Skrivet av HampusH

Massa skoj där ju. De hade ju NTT:er för ett tag sen också. Har tyvärr ingen möjlighet för särskilt mycket nytt i dagsläget
Skrivet av HampusH

Blir självklart sugen på att ta en tripp ner men tror inte att de är lägligt för min del just denna månaden iaf🤔 om de inte finns möjlighet av nån att hålla fisk så länge vill säga, då kan ja tänka mig att beställa å hämta när ja hälsar på släkten snart😅
Men hur mö fesk behöver du beställa hem för att de ska va värt de isf?
DavidEk det är ju givetvis så att Göteborg är rätt ställe att bo på. Alla andra bor fel.

kvickstick, så sant som det var sagt! 🐟

Datten, ja jag vill minnas att jag sett NTT där också... Tänkte att jag tar kontakt med dem och hör om de har något annat på gång. Vore synd om man fick ihop en beställning om de får in massa kul en vecka senare liksom.

Lundin67, det är ännu oklart när ordern blir. Det finns hopp! 😀
Skrivet av HampusH
DavidEk det är ju givetvis så att Göteborg är rätt ställe att bo på. Alla andra bor fel.

kvickstick, så sant som det var sagt! 🐟

Datten, ja jag vill minnas att jag sett NTT där också... Tänkte att jag tar kontakt med dem och hör om de har något annat på gång. Vore synd om man fick ihop en beställning om de får in massa kul en vecka senare liksom.

Lundin67, det är ännu oklart när ordern blir. Det finns hopp! 😀
Ja för longnose e ju ett måste här hemma..

DavidEk handlar om prioritering😉🤣
Kan tänka mig att ta med fisk möjligt vis uppåt oxå
Eller kör förbi nån på vägen så kan ja möta upp folk👍🏻
Problemet är att få upp den nog långt. =)

Jag kanske kör till Stockholm närmaste halvåret, och det är ett stort kanske...
Skrivet av DavidEk
Problemet är att få upp den nog långt. =)

Jag kanske kör till Stockholm närmaste halvåret, och det är ett stort kanske...
Men var de inte Lundin67 som flyttade till typ åre eller östersund?
Skrivet av tobiassorensen
Men var de inte Lundin67 som flyttade till typ åre eller östersund?
Yes bor i Östersund nu :)
Skrivet av HampusH

Longnose är ju fett... Jag är fortfarande ändå intresserad av att testa på Boulengerella gäddor, dom hade ju Maculata där.
Skrivet av JohnJohn
Longnose är ju fett... Jag är fortfarande ändå intresserad av att testa på Boulengerella gäddor, dom hade ju Maculata där.
Mmm, det sög till i longnosetarmen.. sen såg jag storleken och kvidandet från bankkontot övervann suget.
Skrivet av DavidEk
Mmm, det sög till i longnosetarmen.. sen såg jag storleken och kvidandet från bankkontot övervann suget.
Du får nöja dig med en Xantic gold alligator gar ist😱

https://www.ruinemansgroup.com/en/product/04475-atractosteus-spatula-xantic-a-grade-l
Then it's settled! Lundin67 kör ut all fisk till resten av Sverige! 🐟🚗

Xanthic alligator bör kunna hamna på ca 8-9k ut till privatperson... 🤔
Och nu ser jag att de har Gymnotus pedanopterus... Dang... 😍

Man kan kolla i princip dagligen under "new", för de uppdaterar flera gången om dagen som jag förstod det. Finns ju fler arter där idag som inte fanns igår.
https://www.ruinemansgroup.com/new-products
Skrivet av Datten
Du får nöja dig med en Xantic gold alligator gar ist😱

https://www.ruinemansgroup.com/en/product/04475-atractosteus-spatula-xantic-a-grade-l
Pass…

Jag vill inte behöva yxa den efter ett halvår…
Skrivet av HampusH
Och nu ser jag att de har Gymnotus pedanopterus... Dang... 😍

Man kan kolla i princip dagligen under "new", för de uppdaterar flera gången om dagen som jag förstod det. Finns ju fler arter där idag som inte fanns igår.
https://www.ruinemansgroup.com/new-products
Gymnotus Pedanopterus! 😍 En ny fisk för mig, jäklar vilket villhöver behov som dök upp 😬
Någon som haft dessa? Kan dom gå med större diskus och en rocka? 🤔
Skrivet av AntonBergman
Gymnotus Pedanopterus! 😍 En ny fisk för mig, jäklar vilket villhöver behov som dök upp 😬
Någon som haft dessa? Kan dom gå med större diskus och en rocka? 🤔
Grymt snygg😍 maxar på 30 typ så bör väl gå
18/25
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto.