Butiker och grossister

»

Nols Akvariehobby

15/15
Ska även växa väldigt långsamt hade en på planet catfish kommenterat som hade arten👍🏻
Finns fortfarande 3 st kanonfina Flowerhorns (hanar) kvar, ca 30cm. Otroligt bra färger och former! 😀

Priserna ligger mellan 1500:- till 1700:- /st.

Öppet idag, onsdag, mellan kl 13 - 19.
Välkomna! 🐟🙂
tobiassorensen löste nyss biffen med fisklistan från Glaser, som varit lite problematisk den senaste tiden, så nu är en sprojlans ny lista uppe! Och det tackar vi för! https://www.rovfisk.se/fishlist/

Kom ihåg att ni kan beställa fisk från både Imazo (varje vecka), Glaser och Petra-Aqua (varannan vecka) genom butiken, och om ni kan hämta upp dem samma dag som de anländer till butiken (vilket uppskattas av både mig, dig och framför allt fisken som slipper mellanlanda) så erbjuder jag 20% avdrag på priset. Inte dumt! Hojta till om ni hittar något kul som ni vill ha en prisuppgift på! 🐟😀

Fisklista hos Petra-aqua hittar ni här: https://www.petra-aqua.com/en/current-offer/?s0=01 (klicka på "subcategory" för att välja vilken grupp fiskar ni vill kolla utbudet på).

OBS: behöver ha beställning senast torsdag kväll för att fisken skall kunna beställas.
Då var det ju fredag igen. Men ingen vanlig fredag! Därför kommer klippet lite tidigt, för de som vill ta vara på specialerbjudandet även idag, fredag. 🙂

Jag missade att nämna lite annan fisk som har kommit in, bland annat flera olika ancistrus; vanliga slöjfenade, albino, calico slöjfenade mfl, och det kommer dessutom ännu mer rolig fisk både i eftermiddag och på lördag! 💥😎

Det är alltså 25% rabatt på alla fiskar i hela butiken, ordinarie pris! 😀🐟

Dessutom är vi två som håvar fisk i butiken under helgen, för att underlätta för både oss och er!

OBS: erbjudandet är undantaget för ett fåtal fiskar som har nettopriser.
Kan säga att dom ljuger om korta och knubbiga, att det rätar ut sig med tiden.
Jag blir minsann inte längre eller smalare med tiden. 😄
Blev ett kortare extraklipp, för det kom ju lite mer roligt nu i eftermiddags... 😅

Som sagt, 25% på alla fiskar (några få nettopriser undantagna) och mixade svärdplantor; 3st för 195:- (ordinarie pris 79:- /st).

https://youtu.be/wZSpas6h77Q
25% rabatt på all fisk i hela butiken (på ordinarie pris) fortsätter även imorgon, söndag! OBS: några få arter undantagna, pga nettopris.

Öppet mellan kl 11 - 15, och vi är två som jobbar även imorgon. 🙂🐟

Vill passa på att tacka alla som kommit förbi idag, och alla andra dagar med för den delen. Framför allt för alla peppande ord och lyckohälsningar sedan jag fick äran att ta över butiken i somras. Hoppas vi ses! 😀
Skrivet av HampusH
25% rabatt på all fisk i hela butiken (på ordinarie pris) fortsätter även imorgon, söndag! OBS: några få arter undantagna, pga nettopris.

Öppet mellan kl 11 - 15, och vi är två som jobbar även imorgon. 🙂🐟

Vill passa på att tacka alla som kommit förbi idag, och alla andra dagar med för den delen. Framför allt för alla peppande ord och lyckohälsningar sedan jag fick äran att ta över butiken i somras. Hoppas vi ses! 😀
HampusH hur det möjligheten ut att få till ett besök utanför ordinarie öppettider? 😊

Ska troligen till Malmö en sväng i februari och skulle väldigt gärna vilja titta in på vägen hem, men kommer inte ha möjlighet att passera inom öppettiderna utan antingen senare på söndagen (vilket jag kan förstå att du kanske inte är jätte taggad på) eller eventuellt på måndagen om jag kan lösa en natt extra i Malmö 🤔
Nu är det ju rätt långt i framtiden så det är inget som behöver/kan bestämmas nu utan jag tänker bara hur möjligheten ser ut 😊
Skrivet av sluggo112
HampusH hur det möjligheten ut att få till ett besök utanför ordinarie öppettider? 😊

Ska troligen till Malmö en sväng i februari och skulle väldigt gärna vilja titta in på vägen hem, men kommer inte ha möjlighet att passera inom öppettiderna utan antingen senare på söndagen (vilket jag kan förstå att du kanske inte är jätte taggad på) eller eventuellt på måndagen om jag kan lösa en natt extra i Malmö 🤔
Nu är det ju rätt långt i framtiden så det är inget som behöver/kan bestämmas nu utan jag tänker bara hur möjligheten ser ut 😊
Jag är flexibel! Med tider alltså. Kan inte gå ner i spagat... Om jag inte har något speciellt planerat så spikar vi en ungefärlig tid utanför öppettiderna när du kan komma, så är du välkommen då. Bara hojta till någon vecka innan typ. 🖖🙂
Skrivet av HampusH
Jag är flexibel! Med tider alltså. Kan inte gå ner i spagat... Om jag inte har något speciellt planerat så spikar vi en ungefärlig tid utanför öppettiderna när du kan komma, så är du välkommen då. Bara hojta till någon vecka innan typ. 🖖🙂
Bästa! Dig kan man lita på! Även om jag är lite besviken på spagatet men det får fungera ändå 🤷

Jag hör av mig närmare när jag vet hur det ser ut samt med en Villhöver lista 😁🤘
Nu är fisklistans innehåll och utformning uppdaterad, med all ny-inkommen fisk, räkor och snäckor från veckan och en liten del av det som finns i lager sedan innan.

Nytt fr.o.m idag är att alla fiskar, räkor och snäckor i fisklistan nu ligger under egna kategorier, t.ex. "Ciklider (Malawisjön)", "Ciklider (Sydamerika)" och "L-malar" osv... Kategorierna ligger i bokstavsordning, och alla ny-inkomna fiskar är markerade med "NY" med röd text. :)

Finns en viss risk att någon fisk hamnat i fel avdelning, hojta gärna till ifall ni hittar något fisk som hamnat på villovägar. Allmän feedback uppskattas! 🐟

http://nolsakvariehobby.se/fisklistan/
15/15
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.