Information och nyheter

»

Rovfisk.se's livesändning / livepodd, skärtorsdagen 1/4 kl 20.00

1/2
Yes, som titeln lyder så var det dags igen! Förra livesändningen vi hade var extremt roligt och lyckat, om jag får säga det själv. Så vi har klurat och planerat ett tag för att hitta en passande dag... Och som vanligt är vi ute i god tid! 😅

Som sagt, imorgon torsdag (skärtorsdagen) den 1/4 kl 20.00 blir det en livesändning igen, och denna gång kommer vi köra den mer som ett poddavsnitt. Detta kommer dessutom sedan gå att lyssna på med hög ljudkvalitet, som våra andra poddavsnitt! 🎧

Det är samma uppsättning som förra gången, dvs jag, Sjebbe, Lutt och djr83 som kommer hålla i spakarna. Innehållet håller vi tills vidare lite hemligt, men det kan hända att det blir en "gissa fisken" i alla fall. 😎

Länk till livesändningen kommer finnas i detta inlägg när det är dags. Hoppas vi ses i livesändningen, och chatten! 😀👊🐟
Hur många härifrån kan man förväntas se i chatten då? 😀
Bara en dryg timme kvar! 😀
Jag sitter redo på soffan.
Sitter redo i lastbilen
Nu testar vi lite!
19:59
Skrivet av ted64
19:59
Du har så rätt så.
20,00
Skrivet av ChristofferJonsson
20,00
Japp, det också!
Och där rundade vi av! Tack som fan för ikväll... Sjukt kul, som vanligt. 😀 All input, idéer och åsikter tas tacksamt emot.
Verkligen!

Alltid lika kul att tjöta och fiskutera :)
Alltid lika kul o lyssna på er :)
djr83 med sitt rita fisken var ju guld. Hoppas på fler strumpfiskar i framtiden. 🤣
Skrivet av Lutt
djr83 med sitt rita fisken var ju guld. Hoppas på fler strumpfiskar i framtiden. 🤣
Det var uppenbarligen många i streamen som inte har ett öga för konstverk 😑
Skrivet av djr83
Du bör inför framtida konstverk uppdatera din färgpalett så du slipper sitta och ursäkta dig över dåligt färgval.
Skrivet av ChristofferJonsson
Du bör inför framtida konstverk uppdatera din färgpalett så du slipper sitta och ursäkta dig över dåligt färgval.
Jag vill nog behålla så många ursäkter som möjligt...
Skrivet av djr83
Jag uppskattar iaf din konst. 🙂
Skrivet av djr83
Jag vill nog behålla så många ursäkter som möjligt...
NÄR FINNS ROCKA TECKNINGEN O KÖPA!!!!!!!!!
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.