Projekt och DIY

»

Rovfisk goes Ernst

Så, pysselhörnan kom igång idag.

Långt ifrån perfekt, men för första gången att göra en schablon så är jag iaf lite nöjd.

Rockan ska fixas och lite saker (förbindelser) fyllas i och krispas till. Ev så målar jag över och gör en till version.
Skrivet av DavidEk

Långt ifrån perfekt, men för första gången att göra en schablon så är jag iaf lite nöjd.

Rockan ska fixas och lite saker (förbindelser) fyllas i och krispas till. Ev så målar jag över och gör en till version.
Nice
Skrivet av DavidEk

Extremt grymt! Jag är extremt Avis :)

Nu saknas det ju bara att du behöver äga dig en rocka eller 13 😍
Skrivet av HampusSkoglund
Extremt grymt! Jag är extremt Avis :)

Nu saknas det ju bara att du behöver äga dig en rocka eller 13 😍
Rockor ligger fortfarande rätt långt ner på listan, även om de verkar läckra. :)
Skrivet av DavidEk
Rockor ligger fortfarande rätt långt ner på listan, även om de verkar läckra. :)
Du kommer ångra dig 😅 för mig var de bara lite målade tallrikar med ett dit limmat snöre förr!

Men nu drömmer jag om dem så det nästan pirrar på kuken 😅
Du kommer ångra dig 😅 för mig var de bara lite målade tallrikar med ett dit limmat snöre förr!

Men nu drömmer jag om dem så det nästan pirrar på kuken 😅
Alla har vi våra böjelser. :)
Skrivet av DavidEk
Alla har vi våra böjelser. :)
Så sant 😍 hur gåre med nano bygget btw 😅
Så sant 😍 hur gåre med nano bygget btw 😅
Dåligt.. var precis förbi biltema för att köpa fördelar till inkommande vatten...

Självklart så är det fel gäng på nippeln (r20) jämfört det jag behöver (r25) på blandningsventilen..
Skrivet av DavidEk
Dåligt.. var precis förbi biltema för att köpa fördelar till inkommande vatten...

Självklart så är det fel gäng på nippeln (r20) jämfört det jag behöver (r25) på blandningsventilen..
Drygt! Aja nu har du sådana med :)
Bara o skaffa sig nya o sedan fylla 😍
Så där ja! Snyggt! 😀 Fördelen om du inte känner dig helt nöjd är ju som du säger att måla över och göra på nytt.. Men du kan nog få till det bra genom att bättra lite smått bara. Vi är oavsett ärade att du kör våran logga på väggen! 🥰
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.