Off topic

»

Rovfisklogga

1/2
Jag har letat lite men inte hittat.

Finns rovfiskloggan som högupplöst bild/verktorgrafik?
Skrivet av DavidEk
Jag har letat lite men inte hittat.

Finns rovfiskloggan som högupplöst bild/verktorgrafik?
Nej, Thomas är rädd om sitt varumärke.
Skrivet av ChristofferJonsson
Men vafan?
Sitt varumärke? 🤔 Detta är inte Rovfiskbutiken...

DavidEk, svaret på frågan är att vi kan lösa det i alla fall. Vad vill du använda det till?
Skrivet av HampusH

DavidEk, svaret på frågan är att vi kan lösa det i alla fall. Vad vill du använda det till?
Jag tänkte skriva ut och göra en schablon för målning på vägg.
Skrivet av HampusH

Ja det verkar vara svårt att göra skillnad på rovfisk och rovfiskbutiken. Undrar varför. 😉
Skrivet av DavidEk
Jag tänkte skriva ut och göra en schablon för målning på vägg.
Låter som en jäkligt trevlig idé. Jag ska se vad vi kan göra. 👊😀
Behöver det vara vektor? Loggan här på sidan är ganska högupplöst: https://www.rovfisk.se/img/logo_rovfisk.png
Skrivet av djr83
Behöver det vara vektor? Loggan här på sidan är ganska högupplöst: https://www.rovfisk.se/img/logo_rovfisk.png
Den borde ju duga utmärkt tycker jag. =)

Tackar för den länken, tänkte inte ens på att kolla upplösningen på loggan.
Om du har tillgång till en projektor skulle du väl kunna projicera den på väggen också. Slipper du skriva ut och hålla på.
Skrivet av HampusH
Om du har tillgång till en projektor skulle du väl kunna projicera den på väggen också. Slipper du skriva ut och hålla på.
Mmm, har tillgång till en, men det är en tung klump i vardagsrummet. =)

Så lär inte plocka ner den tyvärr. =)
Skrivet av DavidEk
Mmm, har tillgång till en, men det är en tung klump i vardagsrummet. =)

Så lär inte plocka ner den tyvärr. =)
Du får jobba nattetid! 😬Du har ju en ny och fin kaffemaskin och allt... Slå på några extra koppar och kör.
Skrivet av HampusH
Du får jobba nattetid! 😬Du har ju en ny och fin kaffemaskin och allt... Slå på några extra koppar och kör.
Haha =)

Tänker mig att sitta och skära ut en logga är lite terapi också. =)

Lär väl ändra mig efter att ha skurit fel några gånger....
Skrivet av DavidEk
Haha =)

Om du inte har bråttom finns små projektorer på wish som är förvånansvärt dugliga. Haft en Philips miniprojektor en gång i tiden, kört på väggen i sovrummet med acceptabelt resultat.
Skrivet av DavidEk
Haha =)

Ser fram emot resultatet! Det är ju grymt kul att du vill ha just Rovfisk.se på väggen, riktigt fett. 💪 Antar att det kommer vara i närheten av stora karet?
Om du inte har bråttom finns små projektorer på wish som är förvånansvärt dugliga. Haft en Philips miniprojektor en gång i tiden, kört på väggen i sovrummet med acceptabelt resultat.
Hah.. typ 700kr från wish.. Lär ju vara underbar kvalitet. =)
Skrivet av HampusH
Ser fram emot resultatet! Det är ju grymt kul att du vill ha just Rovfisk.se på väggen, riktigt fett. 💪 Antar att det kommer vara i närheten av stora karet?
Tanken är att det ska pryda väggen ovanför filtret, så att den syns när man kommer in i pumprummet. =)
Skrivet av DavidEk
Tanken är att det ska pryda väggen ovanför filtret, så att den syns när man kommer in i pumprummet. =)
Fett! 😀👍
I kammarn!!!😎
Skrivet av BSE
I kammarn!!!😎
Perfekt väggprydnad när man pausar i en p-rulle mitt under en närbild på det manliga organet. Då sover man gott!
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.