Övrigt

»

Merch

Halloj på er! Hoppas alla har en trevlig kväll :D en annan har nyss parkerat lastbilen för kvällen i Nykvarn och väntas avfärd mot Göteborg imorgon igen :)

Tänkte påminna er om att ni har väll inte missat alla tröjor och t-shirts etc som säljs i shoppen?
Fick hem min nya hoodie igår. Känns väldigt robust, är av god kvalitet och även väldigt bekväm att ha på sig :D
Vart inte så bra plats här i lastbilshytten men detta var det bästa jag kunde åstadkomma med just nu så här är en sleten selfie med nya tröjan på :D
Fortsatt trevlig kväll på er alla :)
Måste snart köpa en till hoodie.

Jag, KristianE och HampusH tajmade likadana tröjor samma dag för 3-4 år sen. 😄
Måste nog köpa nya tröjor jag också, efter nästan dagligt användande så har dom blivit väldigt slitna...
Min börjar också bli sliten. Framförallt är den typ alltid för tjock.

Ungarna har vuxit ur sina också...
Dom växer tydligen på 6år...
Hmm, kanske skulle ta och köpa nåt nångång.
Jäkligt kul att se JackFrom! 👊😀

Måste nog köpa lite tröjor jag med snart, haha. Mina börjar inte direkt bli slitna, tycker kvaliteten känns riktigt bra. Men visst, de är ju inte direkt sproilans nya längre.... Måste säga att jag är väldigt nöjd med spreadshirts alla plagg som jag testat. Framför allt T-shirtsen. De har riktigt bra passform och kvalitet. Hade gärna tagit fram lite nya tryck också som vi nämnt i en annan tråd, men tyvärr räcker inte tiden riktigt till, för tillfället.

DavidEk, vad väntar du på? 😎
Skrivet av DavidEk
Hmm, kanske skulle ta och köpa nåt nångång.
Det är du inte ensam om 😅 har bara klistermärken 😅
Skrivet av HampusSkoglund
Satte du klistermärkena på dina kläder så är det ju nästan samma sak 🤔
Skrivet av HampusSkoglund
Har inte ens det...
Skrivet av djr83
Satte du klistermärkena på dina kläder så är det ju nästan samma sak 🤔
Kanske 🙈
Skrivet av DavidEk
Har inte ens det...
Åh nej :(
Har inga klistermärken 😔
Skrivet av HampusH
Beställde nu 👍
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.