Off Topic

»

Hårdaste hårdrocksölen...

Möjligt jag funnit den hårdaste av de hårda öl man kan finna... Lokalproducerad Gotländska Snausarve, tappad i Slite. Stout 10% och mycket jävlar anamma smak. Till och med beskrivningen är hårdaste rock. Om någon undra så var det även en hård jäkel att knäcka...
/S
Skrivet av Zebulon
Möjligt jag funnit den hårdaste av de hårda öl man kan finna... Lokalproducerad Gotländska Snausarve, tappad i Slite. Stout 10% och mycket jävlar anamma smak. Till och med beskrivningen är hårdaste rock. Om någon undra så var det även en hård jäkel att knäcka...
/S
👌🏻🤘🏻
Skrivet av Zebulon
/S
3st beställda👍
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.