Information och nyheter

»

Nyårskrönika 2020

År 2020 är över, och vi har i vanlig ordning knåpat ihop en nyårskrönika i videoform. Själva krönikan hölls i år på avstånd och i något kortare format, men istället så har vi valt ut några highlights från våran livestream som vi vill visa. För den som vill se hela den 5h långa livesändningen nu i efterhand (och ha tillgång till chatten som var aktiv samtidigt) så går det att göra via denna länk: https://youtu.be/gWDnMa1bu4w

God fortsättning önskar vi på Rovfisk.se, och hoppas på ett bättre år under 2021! 👊😀
Nice! Då är eftermiddagen /kvällen räddad. 🙂 Blir att kolla in när man kommer hem.
En tackar en tackar. Jag tror jag har en där hemma som blir ännu gladare för boken.
Det var en bra krönika och highlights från lajvströms! Älskar outrot, vi alla vinkar hejdå utom Sjebbe, då hans bild har frusit en sista gång. 😄
Skrivet av Lutt
Det var en bra krönika och highlights från lajvströms! Älskar outrot, vi alla vinkar hejdå utom Sjebbe, då hans bild har frusit en sista gång. 😄
Jag älskar när Sjebbe fryser första gången och sen kommer tillbaka. Det ser inte ut som ett kamerafel utan som att han får en blackout bara och sen kommer tillbaka till verkligheten 😁
Skrivet av djr83
Jag älskar när Sjebbe fryser första gången och sen kommer tillbaka. Det ser inte ut som ett kamerafel utan som att han får en blackout bara och sen kommer tillbaka till verkligheten 😁
Ja den var ju den bästa buggbilden faktiskt. 🙂
Jag har ju inte sett detta innan 😁

Jag såg det inte ens när jag kollade igen. Tack för det ✌️😎
Ett stort tack 👍 detta smset ifrån djr Rockar jag 🤘
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.