Information och nyheter

»

Rovfisk.se's livesändning 28e december kl 19.00

1/4
Vi på Rovfisk.se värnar om gemenskapen som skapas i hobbykretsar, och världens bästa hobby har ju världens bästa gemenskap… Ingen har missat att detta året blivit minst sagt annorlunda när det kommer till att umgås. Därför har vi bestämt oss för att köra en akvarsitisk livesändning för att avsluta året 2020, där vi hoppas att så många som möjligt kommer kunna vara med! 😀

Hampus, Jesper och Thomas kommer köra igång en livesändning via Youtube Live den 28e december kl 19.00, och den kommer pågå så länge vi orkar! Det kommer finnas en chatt i anslutning till livesändningen, så att alla ni som vill delta kan prata med oss som livesänder, och även varandra i chatten.

Vi kommer ringa upp några härliga akvarister som gästar oss i livesändningen för att prata om allt mellan täckglas och bottensubstrat. Det kommer bli ”gissa fisken”-tävling, det kommer bli glögg- och ölprovning, det kommer bli uppvisning av akvarier… Och så klart, massor av trevligt tjöt och onlinehäng! Hoppas vi ses! 🐠👊
Skrivet av HampusH
Vi på Rovfisk.se värnar om gemenskapen som skapas i hobbykretsar, och världens bästa hobby har ju världens bästa gemenskap… Ingen har missat att detta året blivit minst sagt annorlunda när det kommer till att umgås. Därför har vi bestämt oss för att köra en akvarsitisk livesändning för att avsluta året 2020, där vi hoppas att så många som möjligt kommer kunna vara med! 😀

Hampus, Jesper och Thomas kommer köra igång en livesändning via Youtube Live den 29e december kl 19.00, och den kommer pågå så länge vi orkar! Det kommer finnas en chatt i anslutning till livesändningen, så att alla ni som vill delta kan prata med oss som livesänder, och även varandra i chatten.

Vi kommer ringa upp några härliga akvarister som gästar oss i livesändningen för att prata om allt mellan täckglas och bottensubstrat. Det kommer bli ”gissa fisken”-tävling, det kommer bli glögg- och ölprovning, det kommer bli uppvisning av akvarier… Och så klart, massor av trevligt tjöt och onlinehäng! Hoppas vi ses! 🐠👊
Gissa fisken!!!!!! 😍❤️😍❤️
Skrivet av ChristofferJonsson
Gissa fisken!!!!!! 😍❤️😍❤️
Det vet du!!! 🤙
Kul! Sjukt taggad! Tänkte idag att jag skulle skriva och kolla om det blir något sånt iår! 🤩
Skrivet av JohnJohn
Kul! Sjukt taggad! Tänkte idag att jag skulle skriva och kolla om det blir något sånt iår! 🤩
Din profilbild är för övrigt kunglig 😁
Skrivet av djr83
Min då?
Skrivet av djr83
Min då?
Min då?
Men det är ju ingen kreativitet i din profilbild, det är ju bara ett foto av dig? 🤔
Skrivet av JohnJohn
Så klart det blir! Vi är ju Rovfisk.se... 😉

Och jag instämmer med djr83. Det vi ser är alltså en Gibbiceps som används som en gubbkeps, dessutom själv iförd gubbkeps... Det är GUBBICEPS! Alltså det här med geni och galenskap va... Hårfin gräns!
Skrivet av djr83
Men det är ju ingen kreativitet i din profilbild, det är ju bara ett foto av dig? 🤔
Är inte det hela syftet med en profilbild? 🤔
Är inte det hela syftet med en profilbild? 🤔
Jo absolut, men det i sig är väl inte värt att kommentera? 🤔
Liiiiten rättelse... Det skall vara den 28e december, inte den 29e december. 😅 My bad.
Skrivet av HampusH
Liiiiten rättelse... Det skall vara den 28e december, inte den 29e december. 😅 My bad.
Yay!

Frun fyller 40 den 29e.. hade varit mindre populärt...
Skrivet av djr83
Tack, det är som Hampus skriver. Jag kallar konstverket för:

Gibbiception.

Men ack, kan inte ta åt mig hela äran. Det finns en story bakom denna innehållande eftermiddag på Örebro Auktion, energidricka, felsägning och fnitter/gapflabb.
Skrivet av DavidEk
Yay!

Du prioriterar fel de hör ju jag det. Frugan i andrahand. Alltid i andrahand🤣🤣🤣😎
image
Skrivet av tobiassorensen
Du prioriterar fel de hör ju jag det. Frugan i andrahand. Alltid i andrahand🤣🤣🤣😎
Ska jag skicka en skärmdump på inlägget till din bättre hälft? 😉
Skrivet av djr83
Ska jag skicka en skärmdump på inlägget till din bättre hälft? 😉
Hahaha gört🤣
Skrivet av tobiassorensen
Du formulerar dig dock helt fel... Rätt är: forumet i första hand. Vad som kommer därefter är inte så noga 😉.
Skrivet av DavidEk
Yay!

ähh de går över... min fru va ju tvungen o fylla 50 år när det va saltträff uppe i göteborg o de kunde man ju inte missa hon ble lite sticken i början men de går över... de som inte dödar de härdar en säger de kloke :)
1/4
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.