Off topic

»

Har ni höjt värdet på era prylar med akvarierelaterade stickers?

För det har jag... 😎 vattenflaska jag använder i jobbet och när jag tränar, samt den gamle rullbrädan..

Har ni prylar som brukar sätta stickers på? Framför allt, fisk- och akvarierelaterade stickers!
På tal om stickers.. Såg detta på stan :) En akvarieaffär med inriktning på Sydamerika :) Butiken är nedlagd, så detta är ingen reklam alltså :)
Skrivet av HampusH
För det har jag... 😎 vattenflaska jag använder i jobbet och när jag tränar, samt den gamle rullbrädan..

Har ni prylar som brukar sätta stickers på? Framför allt, fisk- och akvarierelaterade stickers!
Undra om man skulle pimpa lite, nu där det faktiskt simmar lite rovfisk här hemma.
Skrivet av DavidEk
Undra om man skulle pimpa lite, nu där det faktiskt simmar lite rovfisk här hemma.
Det tycker jag... Att sätta ett av våra transparenta stickers nere i hörnet på karet är ju classic! 😎
Jag vill "pimpa" hela vägen runt mitt kar med Rovfisk.se stickersen, på/över den tjocka vita frigoliten. Fäster de på frigolit mån tro? Hur hög är de transparenta stickersen på höjden, så att säga? Någon som vet?
Klassiskt.
Skrivet av Sydamerika
Jag vill "pimpa" hela vägen runt mitt kar med Rovfisk.se stickersen, på/över den tjocka vita frigoliten. Fäster de på frigolit mån tro? Hur hög är de transparenta stickersen på höjden, så att säga? Någon som vet?
Jag har inte måtten i huvudet men det går nog att ta reda på. Dra iväg ett PM till djr83 om du vill köpa ett gäng. Eller ja, följ instruktioner i tråden går också bra. Jag vet dock inte hur många vi har kvar idag. 🤔
https://www.rovfisk.se/thread/122258/
Skrivet av HampusH
Jag har inte måtten i huvudet men det går nog att ta reda på. Dra iväg ett PM till djr83 om du vill köpa ett gäng. Eller ja, följ instruktioner i tråden går också bra. Jag vet dock inte hur många vi har kvar idag. 🤔
https://www.rovfisk.se/thread/122258/
https://www.rovfiskbutiken.se/item/24/
Jasså de ligger där nu ja... Är klistermärkestråden inte längre aktuell då?
Skrivet av HampusH
Jasså de ligger där nu ja... Är klistermärkestråden inte längre aktuell då?
Läs tråden du har länkat till 😉
Skrivet av djr83
Läs tråden du har länkat till 😉
Jag har inte läst den sedan du först skrev den tror jag
😅
Skrivet av HampusH
Jag har inte läst den sedan du först skrev den tror jag
😅
Thomas har ju använt sin makt och redigerat sin post ett flertal ggr, nåt som vi vanligt dödliga bara har 10 minuter på oss å göra....
Skrivet av ChristofferJonsson
Thomas har ju använt sin makt och redigerat sin post ett flertal ggr, nåt som vi vanligt dödliga bara har 10 minuter på oss å göra....
Skyll på CptMigraine. Han redigerade ett inlägg efter att jag hade svarat på det, vilket fick mig att framstå som en idiot...
Skrivet av djr83
Skyll på CptMigraine. Han redigerade ett inlägg efter att jag hade svarat på det, vilket fick mig att framstå som en idiot...
Jag skyller på dig, är ju du som bestämt spelreglerna.
Jag skyller på dig, är ju du som bestämt spelreglerna.
Och den som bestämmer spelreglerna kan naturligtvis ändra dom under spelets gång.
Skrivet av djr83
Och den som bestämmer spelreglerna kan naturligtvis ändra dom under spelets gång.
Japp! Typiskt beteende av en dålig förlorare.
Japp! Typiskt beteende av en dålig förlorare.
Aka smart vinnare. Den som bestämmer spelreglerna borde ju aldrig kunna förlora och då kan man inte vara en dålig förlorare.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.