Bilder och filmer

»

JohnJohns fiskrum

13/13
Dags för en lägesuppdatering på rummet nu när det är färdigmålat! Små detaljer kvar. Någon list. Slöjda lite sjyssta hyllor och pynta vidare. 😃

Firrarna växer på och tycker det är trivsamt att ha sällskap ytterligare några timmar per dag - om än med mig klistrad framför nya instrumentet! 🤘🏻😎

Snart dax att bygga matchande täcksidor till burk 1 och 2.

Hoj! ☀️
Skrivet av JohnJohn
Dags för en lägesuppdatering på rummet nu när det är färdigmålat! Små detaljer kvar. Någon list. Slöjda lite sjyssta hyllor och pynta vidare. 😃

Firrarna växer på och tycker det är trivsamt att ha sällskap ytterligare några timmar per dag - om än med mig klistrad framför nya instrumentet! 🤘🏻😎

Hoj! ☀️
Du har fan stil på din mancave!
Skrivet av JohnJohn

Hoj! ☀️
Vänd på trumsetet och sitt med ryggen mot väggen ärta. Då kanske du till slut skiter i det å återgår till det viktiga.
Skrivet av JohnJohn

Hoj! ☀️
Snyggt! Men jag håller nog med Herr Jonsson.. Du ska ju sitta vänd mot karen! 😅
Blev ju väldigt nice! Älskar färgtemat helt mina färger✌🏻😎
Sicken tur att ja kunde hjälpa dig å bli av med 720:it så du äntligen kunde få färg på väggen😉
Skrivet av Päran
Du har fan stil på din mancave!
Tack! Glömde att återkoppla och tacka för tipset med det rostfria gallret i förfiltreringen förresten!

Testade med en korg från mitt gamla jobb först. Men den var för stor och perfekt att fortsätta tömma oljefilter igenom. Så det fick bli brödkavel-slakt. 👍🏻
Bye bye channa Pulchra.. 😢

Får bli något annat i 250 eftersom de endast uppskattades av mig. 🤷🏻‍♂️
Skrivet av JohnJohn
Bye bye channa Pulchra.. 😢

Får bli något annat i 250 eftersom de endast uppskattades av mig. 🤷🏻‍♂️
Var de inte din mancave?
Skrivet av tobiassorensen
Var de inte din mancave?
Haha förvisso, om de 2 som lyckades rymma hade hållt sig där inne och inte gjort hunden magsjuk kanske de hade bott kvar längre. 😂
13/13
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.