Akvarium och teknik

»

7 meter lång !

Några glasgluggar i den så har man en burk som räcker en stund :)

https://www.blocket.se/annons/skane/undervattenspump__rostfritt_kar_mm__privat_/90586893
Skrivet av Agir
Några glasgluggar i den så har man en burk som räcker en stund :)

https://www.blocket.se/annons/skane/undervattenspump__rostfritt_kar_mm__privat_/90586893
Haha nice. Köp 😎
älskling bara en burk till :)
Skrivet av Agir
älskling bara en burk till :)
Haha precis. Är ju bara en 😂
skulle få plats i tv rummet som är 8X6 meter men har nog hellre kvar min familj...
Skrivet av Agir
skulle få plats i tv rummet som är 8X6 meter men har nog hellre kvar min familj...
Säker? Kostar ungefär lika mycket
Varför har inte tobiassorensen köpt det än? 🤔
Skrivet av HampusH
Varför har inte tobiassorensen köpt det än? 🤔
Haha nja lite för dyrt för min smak;) finns ju dock ett trevligt helglaskar i göteborg till salu nu 250x100x80 eller nått sånt.
Skrivet av tobiassorensen
Haha nja lite för dyrt för min smak;) finns ju dock ett trevligt helglaskar i göteborg till salu nu 250x100x80 eller nått sånt.
Haha, man kan ju alltid pruta... Yup, det är Freke's gamla kar. 😥
Skrivet av HampusH
Haha, man kan ju alltid pruta... Yup, det är Freke's gamla kar. 😥
För 30lakan kan man bygga ett nytt kar med bra volym;)

Aha det ser riktigt fint ut. Nästan varit sugen på att lägga ett bud. Undra vart fisken tar vägen.
Skrivet av tobiassorensen
För 30lakan kan man bygga ett nytt kar med bra volym;)

Aha det ser riktigt fint ut. Nästan varit sugen på att lägga ett bud. Undra vart fisken tar vägen.
Tror inte det är någon fisk kvar i livet där... Bilden i annonsen är väldigt gammal.
Skrivet av HampusH
Tror inte det är någon fisk kvar i livet där... Bilden i annonsen är väldigt gammal.
Aha i see.
ligger det på blocket?
Skrivet av Agir
ligger det på blocket?
Yes.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto.