Information och nyheter

»

Rockstar 2020 och årets julkalender!

Tråden är stängd
3/6
Haha orkar inte. Trodde det skulle komma ett tips tills han tog fram makaronerna 😂. Rocken av, är det live? 😉
Japp, live såklart😬
Skrivet av faltaren
Haha orkar inte. Trodde det skulle komma ett tips tills han tog fram makaronerna 😂. Rocken av, är det live? 😉
Visst fattar du att vi gör kalendern enbart för dig faltaren
Typ vårt enda stora fan. Tänkte att ”i år blir det fan viralt”, men vi ligger väl på stadiga 10-12 visningar😂😂😂
Skrivet av Jozi
Typ vårt enda stora fan. Tänkte att ”i år blir det fan viralt”, men vi ligger väl på stadiga 10-12 visningar😂😂😂
Minst 8 av dom är väl av just faltaren, han tittar om avsnittet många gånger för att verkligen lära sig alla tips.
Skrivet av Jozi
Naw. Skönt så jag lär mig något. Shit, undrar om internet klarar detta 😂
Skrivet av Jozi
Grymt jobbat alla inblandade!
Men 10-12 visningar? Seriöst?
Skrivet av Simon
Grymt jobbat alla inblandade!
Men 10-12 visningar? Seriöst?
Det var 47 visningar på Youtube sist jag kollade och avsnitt 1 finns även på Facebook och där har den 641 visningar.
Så bra :) ❤️❤️
Mycket bra 😂, måste skryta med att jag har en likadan pinn
Hahaha, alltså... Det är bara lucka nr 2 och det känns redan som att du är påväg att tappa förståndet. 😂Sjukt bra tips att låta lådan vara öppen för att öka kapaciteten för övrigt! Riktigt smart!
Skrivet av HampusH
Hahaha, alltså... Det är bara lucka nr 2 och det känns redan som att du är påväg att tappa förståndet. 😂Sjukt bra tips att låta lådan vara öppen för att öka kapaciteten för övrigt! Riktigt smart!
Wait for it...
Haha supertips som vanligt. Kan jag köra en stor påse till mitt?
Världens bästa Jozi❤️
Skrivet av faltaren
Haha supertips som vanligt. Kan jag köra en stor påse till mitt?
Jag avslöjar det inte i filmen, men en sådan jutesäck och vadarstövlar är ett stalltips. Ville inte förminska alla andra bara.
Bra tips där att vibrera påsen! Aldrig tänkt på det!
Skrivet av HampusH
Bra tips där att vibrera påsen! Aldrig tänkt på det!
Tog kontakt även med Lövin för att tipsa om alternativ till diseltruckarna, men hon var direkt avvisande.
Jag behöver hjälp med att bygga akvarium Jozi .
När börjar vi?
Skrivet av Sjebbe
Jag behöver hjälp med att bygga akvarium Jozi .
När börjar vi?
Var jag inte tydlig nog? Tyvärr har jag flygskam annars hade jag kommit asap!
Ni missar väl inte grattishälsningen till Jozi i dagens avsnitt?
GRATTIS!! Jozi
3/6
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.