Information och nyheter

»

Rockstar 2020 och årets julkalender!

Nu är vi åter igen inne i den där tiden av året... vädret blir sämre (ja, snö och kyla är något dåligt!), mörkret tar över större delen av dygnet och det mesta i naturen dör. Men allt är inte negativt. Med mörker och kyla så kommer även julen och med julen så kommer en tradition som få av oss skulle kunna leva utan: julkalendern.

I vanlig ordning så gör vi inte samma sak två år i rad. Och alltid så gör vi inte något sämre än tidigare år. Precis som hobbyn i övrigt så gäller det att öka för varje sak man gör. Det är så man fortsätter att hålla sig på toppen.

Jag skrev förra året att vi gick all-in när vi skapade akvaristikvärldens första papperskalender, men uppenbarligen hade jag fel. För i år går vi all-in. På riktigt. När vi för ett år sen tog striden med SR om den bästa radiokalendern så går vi nu på giganten inom julkalendrar: SVT.

I år lanserar vi våran första julkalender som helt och hållet är filmad och naturligtvis i kombination med en papperskalender!

Hur gör man då för att få Rovfisk.se:s papperskalender? Det är enkelt, man blir en Rockstar!
Alla som blir en Rockstar senast 31 oktober och betalar in minst 150:- får papperskalendern hemskickad helt utan extra kostnad.

Det är som vanligt hur enkelt som helst att bli en Rockstar. Man går in på https://www.rovfisk.se/rockstar/ och väljer vilket belopp man vill bidra med och fyller i sitt mobilnummer. Betalningen dyker automatiskt upp i Swish där den måste godkännas. Efter att det är gjort så aktiveras Rockstar automatiskt!
Kom ihåg att fylla i namn och adress om du vill ha en kalender hemskickad.

Är man inte intresserad av kalendern men vill hjälpa till ändå så går det naturligtvis lika bra att bidra med ett lägre belopp!
Jag kanske är skadad å rubbad, men jag fick lite gåshud av den där trailern 😍
Skrivet av ChristofferJonsson
Jag kanske är skadad å rubbad, men jag fick lite gåshud av den där trailern 😍
Det kan jag bekräfta att du är😂😂😂
Men det ska bli kul se vad ni tycker, vi hade då sinnesjukt kul då vi spelade in den ialf🙈
Skrivet av Jozi
Det kan jag bekräfta att du är😂😂😂
Men det ska bli kul se vad ni tycker, vi hade då sinnesjukt kul då vi spelade in den ialf🙈
Perfekt! Lär få höra från Carro att hon hade rätt å inte är helt ensam å tycka det 🙈
Magiskt⛄❤️

Jag ser fram emot detta så himla mkt!
Det är inte ofta man längtar till jul redan i oktober, men nu gör man det... Kommer bli fett detta!! 😁
Skrivet av Svampus
Det är inte ofta man längtar till jul redan i oktober, men nu gör man det... Kommer bli fett detta!! 😁
Lova fan inte för mycket, jag har redan scenskräck😱😨😰😥😓
Sista chansen snart!
Nu har jag skickat in beställningen till tryckeriet. Det kommer att finnas några extra kalendrar ifall nån inte har hunnit bli Rockstar än. Antalet är mycket begränsat och blir man Rockstar nu så kommer man inte vara garanterad att få en kalender. Först till kvarn gäller.
image
Första sändningen av julkalendrar skickas snart ut!
Idag dök det upp två kalendrar på posten:) väntar på en avi men detta var ett minst lika trevligt brev att öppna.
Skrivet av tobiassorensen
Idag dök det upp två kalendrar på posten:) väntar på en avi men detta var ett minst lika trevligt brev att öppna.
Jag fick min idag också! Mkt trevligt👍
Tjohooo Metoo! kalendern kom idag. Ååå va jag längtar.
#metoo
Min kom med, fast i Tobbes brev 😂
Meh, min har inte kommit... Vad fan! 😫
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.