Bilder och filmer

»

Min mancave

5/7
Skrivet av faltaren
Haha ja det kan man säga, det har sina utmaningar men han är duktig. Det märks tonåren är på g men det ska allt gå bra. Båda våra har kommit från Senseo i Danmark. Var lite speciell då vår nyas morfar är bror med vår gamla :).
ja man får leta utanför boxen verkar de som...vi hämta vår sista i tyskland. Sätt gärna in en bild på björnen så man kan dregla lite :)
Här har du 😊
Skrivet av faltaren
Här har du 😊
Bild 1 till vänster. De var mig en ful akita de🤣
Skrivet av tobiassorensen
Bild 1 till vänster. De var mig en ful akita de🤣
Ja det är som att stå bredvid sin snygga kompis. Då blir man alltid ful..
Skrivet av faltaren
Här har du 😊
tack ja de bilderna ska jag inte visa min fru då e de kört....
Skrivet av ted64
Höjer anten med några äldre bilder 😋
Skrivet av ted64
Ingen kommer ihåg en fegis🤩
Skrivet av Päran
Ingen kommer ihåg en fegis🤩
sant :) men alla minns en idiot haha nä de bilderna visas icke på ett tag härhemma :) måste bli färdig me mina projekt först sen så kanske....
Skrivet av ted64
Längesen man skrev nått här men har inte legat på soffan hela tiden :) men nu får de snart va slut med karhandlandet :) har julen räddad i år oxå
Snyggt! Bra många fina burkar där. 😀

faltaren, satan vilken gosig hund!
Skrivet av HampusH
Snyggt! Bra många fina burkar där. 😀

faltaren, satan vilken gosig hund!
Ja han är mysig 😊
Det är märkligt har över 1000 liter o simma på o alla ska va i de hörnet o glo ut mig för jag inte matat dom i tid :)
En liten sötnöt :)
O två huliganer
Skrivet av ted64
O två huliganer
Äre dom simmade i stoby innan?:) Dom var stulna framför näsan på mig dagen innan vi var ner sist😋
Äre dom simmade i stoby innan?:) Dom var stulna framför näsan på mig dagen innan vi var ner sist😋
ingen aning fick dom med ett kar jag köpte för ett par månader sen :) vill du ha dom så tjoa till när du e nere i skåne igen så får du dom om inte de ligger på ett stekjärn innan....
Skrivet av ted64
ingen aning fick dom med ett kar jag köpte för ett par månader sen :) vill du ha dom så tjoa till när du e nere i skåne igen så får du dom om inte de ligger på ett stekjärn innan....
Fleyed fish yo plick🤪😆
Skrivet av ted64
Garanterat dom två då. Kommer inte åka ner på ett bra tag.
Garanterat dom två då. Kommer inte åka ner på ett bra tag.
Ok får se hur länge de blir kvar här hade dom i ett 720 precis där jag kommer ner i källaren o de for runt som rena kamikazepiloter vartenda gång jag kom ner i källaren så efter 2 täckglas så fick dom flytta till ett kar längst in i källaren :) där får dom gå tills garaget e inflyttningsklart
Lite nya o några som växt på sig här i källaren lite imponerad av att de små brasiliensarna klarar o hålla pacusarna borta ifrån ynglen :) de däringa kamikazefiskarna har faktiskt blivit lite lugnare så kanske de får stanna kvar härhemma ändå, om inte annat för att de e roliga o mata bara o hälla ner pellets i munnen på dom :)
Skrivet av ted64
Lite nya o några som växt på sig här i källaren lite imponerad av att de små brasiliensarna klarar o hålla pacusarna borta ifrån ynglen :) de däringa kamikazefiskarna har faktiskt blivit lite lugnare så kanske de får stanna kvar härhemma ändå, om inte annat för att de e roliga o mata bara o hälla ner pellets i munnen på dom :)
Om inget annat så behöver djr83 svarta pacus har han sagt😆👌
5/7
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.