Off topic

»

@jozi otrogen?

Är han på väg över till den andra sidan? Kommer vi få en 3,5 kubiks saltbalja I stan? Blev de för mycke salt i dammen då garsen åkte på svamp? Frågorna är många, men bara Jozi har svaren...
Skrivet av ChristofferJonsson
Är han på väg över till den andra sidan? Kommer vi få en 3,5 kubiks saltbalja I stan? Blev de för mycke salt i dammen då garsen åkte på svamp? Frågorna är många, men bara Jozi har svaren...
Omg vad händer
”Räds ej, ty jag är med eder till tidens ände”

(Ursprungligen stod det ”redo” istället för ”redox”)
Mupplapp Hahahha
Salt behöver nödvändigtvis inte vara ovälkommet här. Jag hade ju salt för några år sen. Den som skaffar blacktip eller bläckfisk står högt på min lista iaf 😍
Skrivet av djr83
Salt behöver nödvändigtvis inte vara ovälkommet här. Jag hade ju salt för några år sen. Den som skaffar blacktip eller bläckfisk står högt på min lista iaf 😍

Klart de inte är ovälkommet, vi har ju påbörjat våran salta rovfisk burk 😊
Carro satt ju för inte så länge sen å drömde om blacktips här på forumet 🙄
Skrivet av djr83
Bläckfisk vore kul att ha. Likaså en blacktip.

Klart de inte är ovälkommet, vi har ju påbörjat våran salta rovfisk burk 😊
Carro satt ju för inte så länge sen å drömde om blacktips här på forumet 🙄
Att drömma är en annan sak dock, steget till att faktiskt ha en blacktip är ju rätt stort 😅
I 2.0 drömmer man, här inne gör man.
Skrivet av tobiassorensen
Bläckfisk vore kul att ha. Likaså en blacktip.
Bläckfisk är grymt. Nån gång blir det ett bläckfiskkar i garaget...
Skrivet av djr83
Att drömma är en annan sak dock, steget till att faktiskt ha en blacktip är ju rätt stort 😅
I 2.0 drömmer man, här inne gör man.
Vaaaaaa? Trodde allt som skrevs i guppygruppen var sant? 🤔
Skrivet av djr83
Bläckfisk är grymt. Nån gång blir det ett bläckfiskkar i garaget...
Just fan du har haft nån liten bläckfisk. Hmm. Hur många kubik var din pool i garaget på? Du gav mig nyss en ide😂😂
Just fan du har haft nån liten bläckfisk. Hmm. Hur många kubik var din pool i garaget på? Du gav mig nyss en ide😂😂
Bläckfisk och pool hade jag inte rekommenderat...
Skrivet av djr83
Bläckfisk och pool hade jag inte rekommenderat...
Vem pratar bläckfisk?😂😂😂
Vem pratar bläckfisk?😂😂😂
Kommenterar man bläckfisk utan att nämna någon annan art så kan det få folk att tro att man pratar om bläckfisk 😅
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.