Mitt problem känns ganska telefonrelaterat men det är väl värt att nämna iallafall.
När jag lyssnar på podden och skärmen slocknar så börjar uppspelningen hacka något djävulskt. Jag använder två andra rena podspelare och de fungerar bra.
Problemet uppstod när jag bytte telefon i våras, kan det gå att ladda ner dom eller nåt och se om det gör skillnad?
Skrivet av danne
Mitt problem känns ganska telefonrelaterat men det är väl värt att nämna iallafall.
När jag lyssnar på podden och skärmen slocknar så börjar uppspelningen hacka något djävulskt. Jag använder två andra rena podspelare och de fungerar bra.
Problemet uppstod när jag bytte telefon i våras, kan det gå att ladda ner dom eller nåt och se om det gör skillnad?
Definitivt telefonrelaterat. Vad har du för modell?
Du kan prova en annan webbläsare. Chrome och Samsung internet (funkar på alla Android-mobiler) verkar likvärdiga. Sen kan du prova Firefox också.
Samsung S8 med Chrome.
Laddade ner Firefox, det fungerar :D
3 goa avsnitt att lyssna igenom nu, tackar!
Skrivet av danne
Samsung S8 med Chrome.
Laddade ner Firefox, det fungerar :D
3 goa avsnitt att lyssna igenom nu, tackar!
Skumt ändå att Chrome strulade 🤔
Men bra att det löste sig!
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.