Vad kör ni för temperatur i era kar? Många har ju en liten fisksoppa med fisk från olika tempzoner, så hur gör ni för att bestämma er?
Skrivet av ChristofferJonsson
Vad kör ni för temperatur i era kar? Många har ju en liten fisksoppa med fisk från olika tempzoner, så hur gör ni för att bestämma er?
Jag kör 26° o dom verkar trivas..
Men mina pleco blir mer fart på när jag sänker. Alla andra verkar trivas bra där. Körde 27.5 förut men märker ingen skillnad. Ev kanske dom äter lite mindre på 26.. om jag sänker till 24 så halverar dom matintaget. Visaa verkar ju köra 30° men det r jag för snål för.. ? och det kondenserar mycket mer oxå
27-28 men ska prova sänka lite och se vad om händer
Jag håller på att testa säsonger i mitt stora. Har från 22-28. Funkar bra än så länge iaf. 24c just nu
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.