Off Topic

»

Skatteåterbäringen 2019

Vad för fisk/akvarierelaterat ska du köpa för hela din skatteåterbäring? Ska du betala restskatt så kan du posta en ledsen dekal och glädjas åt övrigas investeringar istället.

(och ja, jag vet att det egentligen är bättre att planera så att skatten blir +/-0 istället för att ha lånat ut sina pengar till staten, men det är ett ypperligt tillfälle att få köpa något extra till hobbyn och intala sig själv att det är "gratis pengar")
Tyvärr var tanken att göra lite avdrag för resor till jobbet så utbetalningen är inte förrän senare i år för mig. Har inte hunnit planera så långt 😣
image
Inväntar besked på deklarationen. Är anti digital brevlåda så får snällt vänta till 19e
Skrivet av tobiassorensen
Inväntar besked på deklarationen. Är anti digital brevlåda så får snällt vänta till 19e
Hahahaha till och med min mormor, 80 år gammal, har digital brevlåda 😁
image
Skrivet av ChristofferJonsson
Hahahaha till och med min mormor, 80 år gammal, har digital brevlåda 😁
Haha jag vägrar. Har varken fb instagram eller nått sånt piss. Hatar utvecklingen i samhället med att allt ska vara digitalt.
Haha jag vägrar. Har varken fb instagram eller nått sånt piss. Hatar utvecklingen i samhället med att allt ska vara digitalt.
Så då bor du på rovfisk.se istället 😉😜
Skrivet av ChristofferJonsson
Så då bor du på rovfisk.se istället 😉😜
Jupp. Kan glo lite fiskrelaterat via min frus fb då och då. Hade facebook för om åren men tröttnade rätt kraftigt på kolla vad söt min bebis är, har gymmat unnar mig en glass, jag lagar mat och annat ytligt jävla skit. Små barn ser ut som potatisar med ögon. Du är fet men klär dig i gymkläder för att verka duktig och din mat smakar skit. Typ. Haha😂😂😂
Själv måste jag deklarera för företaget, så dels vet jag inte om/vad jag får än (men det borde bli plus) och sen tror jag inte att jag får ut pengarna förrän i slutet av året.
Det finns hål att stoppa pengarna i, det ska gudarna veta.
Det blir la nån begagnad guppy I karet längst ner om jag har råd 😁.....😢
Jupp. Kan glo lite fiskrelaterat via min frus fb då och då. Hade facebook för om åren men tröttnade rätt kraftigt på kolla vad söt min bebis är, har gymmat unnar mig en glass, jag lagar mat och annat ytligt jävla skit. Små barn ser ut som potatisar med ögon. Du är fet men klär dig i gymkläder för att verka duktig och din mat smakar skit. Typ. Haha😂😂😂
Kunde inte sagt de bättre själv!
Får också på att få veta om jag får något
Aimara...om jag får tag på en.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.