Information och nyheter

»

Rocktober: Årets julkalender och Rockstar 2019!

1/4
Som vanligt står vi inte still och gör samma sak år efter år. Julkalendern började lite försiktigt för många år sen i form av ett digitalt bildspel med tillhörande rim. Senare utvecklades den och fick det tillhörande programmet Jespers Julstuga där våran egen Jesper skapade en stämning som tidigare bara Arne Weise har lyckats få till. Förra året växlade vi upp ytterligare och konkurrerade med SVTs radiokalender (eller utklassade, som vissa säger) där vi dagligen bjöd på avsnitt ur en spännande följetong.
Vad finns då kvar att göra? Hur ökar man från en redan hög nivå? Man går all-in. Nog för att vi alla tycker om den digitala värld som vi lever i, men saknas inte den där känslan när man gick upp tidigt på morgonen för att få ta fram sin papperskalender? Att gå runt och fundera över vad som gömmer sig bakom luckorna man ännu inte har fått öppna. Nu behöver ni inte längre sakna det...

I år presenterar vi, kanske för första gången i akvaristikvärlden, en helt egenproducerad papperskalender!

Hur gör man då för att få Rovfisk.se:s papperskalender? Det är enkelt, man blir en Rockstar!
Alla som blir en Rockstar senast 2 november och betalar in minst 150:- får papperskalendern hemskickad helt utan extra kostnad.

Nu är det dessutom enklare än någonsin att bli en Rockstar. Man går in på https://www.rovfisk.se/rockstar/ och väljer vilket belopp man vill bidra med och fyller i sitt mobilnummer. Betalningen dyker automatiskt upp i Swish där den måste godkännas. Efter att det är gjort så aktiveras Rockstar automatiskt!

Är man inte intresserad av kalendern men vill hjälpa till ändå så går det naturligtvis lika bra att bidra med ett lägre belopp!
Detta ska bli så sjukt kul... Sjukt kul att se en del Rockstars dyka upp i flödet med. Verkligen!! ???
Så jäkla häftigt initiativ! Självklart bidrar man ju å blir en Rockstar ?
:)
Klart .....
Har aldrig längtat så mycket till första december som nu. ?
Nuså!
Inte många dagar nu om man vill säkra ett exemplar av årets julkalender!
Eftersom servern var nere nästa ett dygn så förlänger vi erbjudandet om att få en kalender, så idag är sista dagen!

Sidan för att köpa Rockstar är tillfälligt nere just nu, så skicka ett privat meddelande till mig för att få information om hur ni ska göra istället.
Julkalendrarna har kommit! 🎅👊🏻
Skrivet av djr83
Julkalendrarna har kommit! 🎅👊🏻
Fan va najs!!!😁
Rovfisk.ses julkalender är och har altid vare en av höjdpunkterna varje december i mitt tycke👍
Mkt roligt initiativtagande av alla inblandade.👌
Helt missat detta 🙄
Första sändningen kalendrar är snart på väg!
Skrivet av faltaren
Helt missat detta 🙄
Hur i hela friden? 😐
Skrivet av Svampus
Hur i hela friden? 😐
Kan man fråga sig...
Min kalender kom idag, nu ska man bara hålla sig till tåls och vänta till 1:a december 🙈😳

Grymt snygg 👍🏻
Idag kom kalendern!
Bra jobbat med den, grymt snygg!
Fick min mä idag. Ska bli spännande!
Nu vill jag ha månadsskifte!! NU!!
Hoppas min dyker upp nu i dagarna med.
Ja den låg och vänta i brevlådan här också😃👍
Man kan nog räkna med ett par dagar extra nu när det har varit black Friday och är jultider. Sen så får ju vanliga brev ta 2 dagar på sig som standard nu för tiden.
1/4
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.