Bilder och filmer

»

Infoga valfri fyndig rubrik.

8/10
image
Skrivet av CarolineHägg
Nu är yngelkaret klar för Elton 😍
Om man kanske skulle avsluta kaffet och gå ut och håva småplättan då kanske🤔
Skrivet av Jozi
Om man kanske skulle avsluta kaffet och gå ut och håva småplättan då kanske🤔
Varför är du inte här redan? Rullade ut röda mattan tidigare, men den blåste bort.
Elton John visade sig vara en slamkrypare och ingen rocka, tror vi blivit lurade. Men äntligen har han flyttat in!!!!!! 😍
Skrivet av ChristofferJonsson
Elton John visade sig vara en slamkrypare och ingen rocka, tror vi blivit lurade. Men äntligen har han flyttat in!!!!!! 😍
😍härligt
Passande dag för leverans av nya kaffemuggarna dessutom 😊
Välkommen i fördärvet. Ni har Jozi att tacka för ett beroende nu 😂😂😂
Skrivet av tobiassorensen
Välkommen i fördärvet. Ni har Jozi att tacka för ett beroende nu 😂😂😂
Det tog 10 minuter från det att Jozi åkte härifrån till att jag kom på att jag vill ha en till 😂😂😂
Det tog 10 minuter från det att Jozi åkte härifrån till att jag kom på att jag vill ha en till 😂😂😂
När jag köpte min första så tog de drygt ett dygn sen letade jag flera. Haha.
Gött 😃
Fan va kul! Och snygga muggar! 👌😀

Riktigt snygg endlicheri också, fin form och teckning.
Fick bli en annan rot i yngeltanken (540l) då vi ändå fick riva ut allt från stora karet för att jaga tag i lite fiskar som har flyttat.
Vart köpte du rampen? Snyggt ljus
Skrivet av MartinMalm
Vart köpte du rampen? Snyggt ljus
Är nån gammal dsuny ledramp som följt med nåt köp av akvarium. Passar perfekt liggandes på mittstaget 😊
Är nån gammal dsuny ledramp som följt med nåt köp av akvarium. Passar perfekt liggandes på mittstaget 😊
Cool ramp! Ska jaga efter nått med snyggt till mitt med
Skrivet av MartinMalm
Cool ramp! Ska jaga efter nått med snyggt till mitt med
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F131402369518
Där har du en variant 😊
Hur stor är den där krabaten och stort hem har den?
Skrivet av Kj80
Hur stor är den där krabaten och stort hem har den?
Gissningsvis 14 över disk kanske.
Fick bli en del flytt av inredning å fisk inför Eltons ankomst, så vårat 720 ser ut såhär för stunden. Blev ruskigt bra med en massa rötter däri, tror nästan de får stanna kvar där, dock dassigt då 3 av rötterna fortfarande är hyfsat nya. Vad de gäller fiskbeståndet så går där just nu polypterus endlicheri, congicus, delhezi, 2 senegalus, megalodoras uranuscopus, gibbiceps och en BG. Ska ordna till ett droppfilter liknande det vi har på 540-karet (bilder på det bygget kommer).
8/10
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.