Bilder och filmer

»

Infoga valfri fyndig rubrik.

61/62
Skrivet av HampusH
Grym burk det där. Riktigt goa mått... Och stadig belysning med. 😅Blir spännande att se resultatet!
Har även ett 100x60x30 i garaget som jag sålt till en som bor 35 mil bort för snart 4 månader sen. Har inte hört ett pip efter hon swishat....
Skrivet av ChristofferJonsson
Hmpf. Läste I förbifarten att fjärilarna simmar med bland annat ctenopoma och synodontis I det vilda, tänkte inte mer än att petricola har jag alltid gillat. Inser ju nu de är en sån där sjölevande pryl. Passar in bra annars rent storleksmässigt, får tänka om lite då..

Roten är en mangrove som blivit våldtagen av en talawa.
Äsch om du gillar petricola/lucipinnis så får du väl köra på det. Dom kommer ju mer från en högre salthalt och pH. Finns ju mängder med mindre coola synodontis om du vill ändra dig.
Skrivet av Lutt
Äsch om du gillar petricola/lucipinnis så får du väl köra på det. Dom kommer ju mer från en högre salthalt och pH. Finns ju mängder med mindre coola synodontis om du vill ändra dig.
Älskar ju den vita randen petricola har längs fenkanterna, men då jag kommer ha ett för arten relativt lågt ph så skippar jag dem.
https://m.youtube.com/watch?v=jY3DrLQYVRQ

Tänker direkt på denna arten. Den kommer ju från Kongo-regionen med pH ner till 6.
Kanske inte lättast att få tag på, men sett dom då och då hos glaser.
Har även ett 100x60x30 i garaget som jag sålt till en som bor 35 mil bort för snart 4 månader sen. Har inte hört ett pip efter hon swishat....
Det var jag som swishade.
Skrivet av Jozi
Det var jag som swishade.
Va bra du skrev, du skrev en nolla kort på swishen...
Skrivet av Lutt
https://m.youtube.com/watch?v=jY3DrLQYVRQ

Tänker direkt på denna arten. Den kommer ju från Kongo-regionen med pH ner till 6.
Kanske inte lättast att få tag på, men sett dom då och då hos glaser.
Gränsfall på för stor tror jag. Å risken att jag får tag i en känns låg just nu med tanke på covid i afrikanien å allt.
Hmpf. Läste I förbifarten att fjärilarna simmar med bland annat ctenopoma och synodontis I det vilda, tänkte inte mer än att petricola har jag alltid gillat. Inser ju nu de är en sån där sjölevande pryl. Passar in bra annars rent storleksmässigt, får tänka om lite då..

Roten är en mangrove som blivit våldtagen av en talawa.
Rot kränkt!
Oavsett hur skapelsen uppstod.
Snygg hardscape🤔.
Lite co2 till nya burken. Fick tydligen lite extra prylar då jag handlade 😂
Taggarna utåt när det ligger zucchini i karet.
Brukar normalt slänga ihop en scape på 1,5 timme. Detta kar har fått gro i bakgrunden i 1,5 vecka nu och känner ingen stress. Har fått ner lite mer trä och det absolut tamigfan skitigaste substrat jag nånsin varit med om. Rio xingu var ingen lek, dock lätt att skölja.
Ångrade mig direkt å bytte plats på grus å sand 😂
image
Ångrade mig direkt å bytte plats på grus å sand 😂
Näje!
Mix it
Skrivet av BSE
Näje!
Mix it
Ge dig.
Ge dig.
Nej!
Du får kontakta Håkons kurs samordnare nu..
Skrivet av BSE
Nej!
Du får kontakta Håkons kurs samordnare nu..
Har int råd 😢
Har int råd 😢
Int jag heller🤣
Skrivet av BSE
Int jag heller🤣
Jävla Håkon. Om han slutar köpa en massa sketen fisk så kanske han kan sänka priserna på hans kurser....
Jävla Håkon. Om han slutar köpa en massa sketen fisk så kanske han kan sänka priserna på hans kurser....
Hur fan tagga ja nu igen...🤣
Dax han får vetskap om sin höga prisnivå.
Vi lägre stående inom foto,
Har ju ett berättigande med.
Jo lite avundsglad kan man ju bli ibland.
Men känns trygg i sitt egna ändå.
Bara man fick bättre foto skillz
61/62
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.