Information och nyheter

»

Rocktober 2018

1/2
Nu smyglanserar vi något vi har planerat under en längre tid... Rocktober! Från och med i år så kommer vi att göra oktober till våran egen månad här på Rovfisk.se.

Exakt vad det innebär är inte skrivet i sten, men vi kommer att hitta på fler och roligare saker än vanligt under den här månaden. Vissa saker är redan färdiga, andra håller på att göras färdigt.

Vad kan då Rocktober innebära i år och i framtiden?
Tävlingar, live-streamar, IRL-träffar och annat roligt!

Allt som händer i år kommer att postas i den här tråden, så för att vara säker på att inte missa något så kan man välja att bevaka den längst ner på sidan. Eller varför inte bara posta en kommentar här?
image
image
👏👏👏
Gött att se att det trillar in lite bidrag! 💪😀
👍😁
Lätt hänt faltaren, jag missade att all diskussion och kommentarer skulle ske i denna tråden istället😂 Ber om ursäkt rovfiskcrew😬
Skrivet av OscarOberg
Lätt hänt faltaren, jag missade att all diskussion och kommentarer skulle ske i denna tråden istället😂 Ber om ursäkt rovfiskcrew😬
Vi är sämst helt enkelt..
Skrivet av faltaren
Vi är sämst helt enkelt..
Vi gör som vi vill😉
Skrivet av OscarOberg
Vi gör som vi vill😉
Stenhårda rebeller..
Grymt med pannkakstober! 💪🙂
Tokay69 Den där är riktigt cool! Kommer blir kul att se hur den utvecklas
Blire nån rocktober pod kanske?😉
Skrivet av Simon
Blire nån rocktober pod kanske?😉
🤐🤫😶
Skrivet av OscarOberg
Tokay69 Den där är riktigt cool! Kommer blir kul att se hur den utvecklas
Är en Flower x bd hybrid så ja det ska bli kul å se 😊
Skrivet av Tokay69
Är en Flower x bd hybrid så ja det ska bli kul å se 😊
De där lät som en riktigt trevlig kombo. Hur går de med dina egenodlade hybrider? Hur utvecklas dom?
Jo det går bra, den största på ca 25-30cm pearl x marble hybriden jag har ser ut att fortsätt utveckla nya mönster.

Fick även 2st valpar mellan min Leo hona och bd/henlei( har kanske även pearl i sig åxå)
hybrid för några månader sedan

La till bilder på föräldrarna
Skrivet av Tokay69
Jo det går bra, den största på ca 25-30cm pearl x marble hybriden jag har ser ut att fortsätt utveckla nya mönster.

Fick även 2st valpar mellan min Leo hona och bd/henlei( har kanske även pearl i sig åxå)
hybrid för några månader sedan

La till bilder på föräldrarna
Riktigt snygga små krabater.
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.