Information och nyheter

»

Rovfisk.se 6 år!

Idag är inte vilken dag som helst... idag fyller vi 6 år!

Det senaste året har som vanligt varit aktivt här och flera projekt har genomförts och många är fortfarande i full gång.
Den traditionella julkalendern blev ett av dom större projekten, större än något tidigare år. Uppskattningen har varit stor från besökarna, även utanför sidan!
Podden som påbörjades tidigt 2017 har fortsatt och växlat upp under 2018. All respons kring den har varit positiv och det enda klagomålet brukar vara att avsnitten kommer ut för sällan.
Butiksregistret (https://www.rovfisk.se/companies/) infördes, där ni besökare kan ge omdömen för olika djurbutiker och djurparker runt om i Sverige men även utanför Sveriges gränser. Registret håller även koll på om någon butik råkar ut för en konkurs eller liknande. Allt för att ni kunder ska känna er tryggare när ni handlar.
Och säkrare ska ni även kunna känna er här. Vi uppdaterade reglerna för Köp & Sälj (https://www.rovfisk.se/thread/106178/) där fokus bland annat låg på att köparen ska kunna veta vad det är den köper och att fisken redan finns i landet. Vi har också anpassat oss efter dom nya GDPR-reglerna (https://www.rovfisk.se/thread/108392/) och även om vi inte samlade in någon onödig information tidigare så är vi nu ännu tydligare på vad som sparas.
Vi hade även aktiviteter utanför sidan. Dels kommer vi med på ett hörn varje gång Sjebbe och Svampus håller sina presentationer runtom i landet, men vi ställde också ut på Nordiska diskuschampionatet (https://www.rovfisk.se/thread/107547/) där vi uppmärksammades av TV och den redan kameravana Sjebbe tog en framträdande roll.

Under kommande år kommer vi heller inte att ligga på latsidan. Vi planerar ytterligare utveckling av podden med en bredare lansering till hösten.
Artregistret, som redan idag är Sveriges största artregister, kommer att få mer tid från oss. Fler arter ska få mer komplett information och arter som saknas ska läggas till.
Några andra projekt är också på gång, men dom håller vi hemliga tillsvidare...

Men allt det här spelar ingen roll om det inte vore för er besökare. Utan eran aktivitet så betyder vårt jobb ingenting. Nu när ni vet att ni är viktiga för oss, då vill vi gärna veta hur viktiga vi är för er. Dela med er här i tråden om vad ni tycker om sidan idag och vad ni hoppas på att få mer av i framtiden!

Slutligen ett stort grattis på födelsedagen till oss!
Grattis på eran dag
Grattis till oss alla! ???

Jag har inte så mycket mer att tillföra, jag sitter här och nickar instämmande till djr83's text... ?

Och som sagt, dela gärna med er av idéer och önskemål kring forumet. Eller bara om ni har någon generell tanke om forumet hittills, om det är något ni tycker är/har varit, extra bra eller kanske extra dåligt. Feedback och allmänna tankar kring forumet helt enkelt, ba shoot! ?
Superkul. Love it ?
Grymt jävla bra forum helt enkelt!
Stor fet fanfar ! Grattis till oss :)
Kan med bara instämma i att de är ett grymt forum. Trots att man kom helt färsk på rovfisk till forumet så har man ändå fått hjälp i alla ens frågor man haft och blivit varmt välkommen. Utan forumet hade jag nog aldrig vågat mig på att köpa en rocka t.ex. nu äger jag två och har planer på fler. Så en stor eloge till alla eldsjälar som finns här både adminteamet och alla användare.
Skrivet av tobiassorensen
Kan med bara instämma i att de är ett grymt forum. Trots att man kom helt färsk på rovfisk till forumet så har man ändå fått hjälp i alla ens frågor man haft och blivit varmt välkommen. Utan forumet hade jag nog aldrig vågat mig på att köpa en rocka t.ex. nu äger jag två och har planer på fler. Så en stor eloge till alla eldsjälar som finns här både adminteamet och alla användare.
Tror inte det hade blivit ett 7000L utan rovfisk.se ?
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.