Information och nyheter

»

Rovfisk.se lanserar en tidning!

I vanlig ordning ligger vi inte på latsidan när det kommer till utvecklingen av Rovfisk.se. Även om alla idéer inte genomförs så har vi tillräckligt många på lager för att några ska leta sig fram och bli verklighet. Och idag lyfter vi lite på locket till nästa steg... en tidning!

Tidningen kommer att innehålla allt det där som man förväntar sig av en tidning, så som artiklar, proffsiga foton och spännande reportage, allt förpackat i en inbjudande design. Men vi stannar inte där. Vi kommer även att inkludera sånt som vi har utmärkt oss med på internet, som t.ex. vårt eminenta artregister. Vi går till och med så långt att vi tar med er medlemmar som en del av innehållet genom att i varje nummer publicera den senaste tidens populäraste tråd. Tidningen är inte bara till för er, ni ÄR tidningen också!

Håll ögonen öppna efter förbokningen som kommer att öppnas någon gång senare i år!
Taget!
Kuul. Tar en ?
Dan va Najs!
Räkna med mig!
Tar en tvärt
Sätter med upp mig på en
image
Mmmm....hade det varit vilken annan dag somhelst på året hade jag lätt köpt det ?
image
För de som missade det, så postades denna tråd kl 00:00, 1:a april. Inte kan väl vi börja producera en egen tidning, där vi bland annat publicerar forumets innehåll i analog form...

Eller? ?
Skrivet av Svampus
För de som missade det, så postades denna tråd kl 00:00, 1:a april. Inte kan väl vi börja producera en egen tidning, där vi bland annat publicerar forumets innehåll i analog form...

Eller? ?
Klart ni kan ?
image
image
Funderade verkligen på den här. Tänkte inte på att det var första april dock. Ville mest inte låta negativ till utveckling av ett forum jag gillar även om idén går att diskutera.
Men dåliga idéer finns det så extremt många av på nätet som man ser varje dag att aprilskämt blir svårare att upptäcka hehe.

Lite som att släppa en kassettband om en film liksom.

Points på Svampus!
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.