Information och nyheter

»

Helt nya kläder från Rovfisk.se i vår onlinebutik!

Är du trött på att gå omkring i din vanliga T-shirt, under din vanliga tjocktröja, drickandes ur din vanliga kaffekopp? Har du för lite fiskar och rovfisk.se på dina kläder? Nu kan det bli ändring på det...

Äntligen är de här, Rovfisk.se's nya tryck! Det är bara att klicka dig in på "marknadsplats" i menyn, och vidare till "Rovfisk.se's butik" - eller klicka på länken här nedan, för att komma till vår onlinebutik.

But wait! There's more... Om man klarar av att ha lite is i magen och att hålla spenderarbyxorna i styr, så kommer det dyka upp ännu fler tryck inom några dagar. Bland annat: fler tryck för både T-shirts och hoodies i olika modeller, och dessutom flertalet muggar. Men, om man vill vara extra snygg på exempelvis Akvariehelgen eller Discuschampionatet nu i april, så kanske det kan vara värt att göra en beställning redan nu! ?

Länk till vår butik: https://shop.spreadshirt.se/rovfisk/
Kan ju tillägga att jag redan lagt en beställning... ?

Vill passa på att tacka Tess som bidragit med fantastiskt fina illustrationer för några av dessa tryck, och för inspiration till resterande tryck! Hon och jag har suttit och filat på lite olika designer tillsammans, och detta blev resultatet.
Jag med!
Detta verkar lovande, hoppas på fler tryck och mer merch?
Sweet!! Jag ska själv lägga en beställning inom kort, ska bli riktigt kul att börja få ut lite nya grejer relaterat till hobbyn! :)
Fick hem 2 tröjor idag. Fengäddor och tigerfisk. Riktigt fina, och verkar vara rejäl kvalitet på tröjan också.
Rekommenderas varmt !!
Skrivet av runstenen
Fick hem 2 tröjor idag. Fengäddor och tigerfisk. Riktigt fina, och verkar vara rejäl kvalitet på tröjan också.
Rekommenderas varmt !!
Vad kul att höra! ?
Haha vilken säljare du är svampus ?
Kvaliteten verkar bra! Snabb leverans som fan med!
Skrivet av faltaren
Haha vilken säljare du är svampus ?
Haha.. Lite uppmuntrande ord har ju ingen dött av. Kläderna säljer ju sig själva! ?

Kul att se att du fick hem dina så fort Jozi! Vi fick hem våra nyss också. Förvånansvärt snabb leverans!
Fler motiv och nu finns alla tröjor i dam-modeller också!
Det finns nu ett nytt plagg i Rovfiskbutiken! En luvtröja med tryck både fram och bak. För den som vill se häftig ut både från ena hållet, och andra hållet! 😀

https://shop.spreadshirt.se/rovfisk/
Skrivet av Svampus
Det finns nu ett nytt plagg i Rovfiskbutiken! En luvtröja med tryck både fram och bak. För den som vill se häftig ut både från ena hållet, och andra hållet! 😀

https://shop.spreadshirt.se/rovfisk/
Frågan är ju om man ska ha en grå eller en svart 🤔
Skrivet av sluggo112
Frågan är ju om man ska ha en grå eller en svart 🤔
Jag hade kört på svart! Eller jag kommer nog köra på svart, när jag beställer en... 😀
Skrivet av Svampus
Jag hade kört på svart! Eller jag kommer nog köra på svart, när jag beställer en... 😀
Det lutar åt det, svart är ju alltid ett säkert kort 👌 dock kan den gråa vara snygg och trycket kanske sticker ut lite mer så att säga 🤔 (jag menar självfallet den som heter kolgrå och inte gråmelerad 🙈)
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.