Information och nyheter

»

Årets... 2017

Och så var det dags att summera året här på Rovfisk.se. Vi har som vanligt ångat fram både på sidan och bland användarna. I år har vi nog dessutom nått ut utanför forumet mer än tidigare tack vare den populära podcasten. Men i slutändan handlar det om alla medlemmar. Och i vanlig ordning finns det några medlemmar som har gjort något extra under året och därför får dom dessa utmärkelser:

Årets nykomling: AnnaElmqvist, för att hon under året har varit aktiv och glädjespridande, och en riktigt trogen podcast-lyssnare.
Årets comeback: CizziB, för att hon har kommit tillbaka till hobbyn med besked och visat hur man odlar fengäddor.
Årets projekt: KristianE och Yanloo. Kristian för hans otroliga vardagsrumsakvarium inbyggt i väggen på över 5 kubik. Yan för hans projekt där han har byggt flera stora burkar i storleksklasser som vi andra bara drömmer om.
Årets fotograf: Wur, för att han tar många foton och postar schyssta filmklipp, som är både intressanta och håller hög kvalité.
Årets mest rockade inlägg från en användare: https://www.rovfisk.se/go_thread/96317/102638/
Årets mest rockade inlägg från Rovfisk.se: https://www.rovfisk.se/go_thread/103405/103405/
Årets felsägning: Jozi, för att han ständigt kallar pannkakor för plättar.
Årets julglädjespridare: Sjebbe och Jozi för deras inspelningar till julkalendern. Trots mitt tjat om att leverera material så gjorde dom det utan minsta bekymmer. Utan er hade kalendern aldrig blivit av!

Och slutligen... *trumvirvel* årets medlem: Simon, för att han alltid är den som först hakar på när vi gör något, om det så är live-sändningar, podcasts eller julkalendrar.

Det har varit ett fantastiskt år och jag ser fram emot att toppa det under 2018.
Gott Nytt År från oss i personalen, till er alla medlemmar!
image
Gott nytt och tack för detta året!!
Ja, gott nytt alla och må nitriten vare nådig.

Fan, vad jag älskar detta forumet ❤️?
Tackar tackar! Men känner att det fattas ett pris i utdelningen:

Årets admin: djr83, för att du driver, servar, buggfixar, funktionsadderar och bara allmänt sköter Sveriges populäraste fiskforum. Helt utan reklambanners eller andra premiumtjänster.

Gott nytt år och god fortsättning kära akvarienördar! <3
Skrivet av Wur
Tackar tackar! Men känner att det fattas ett pris i utdelningen:

Årets admin: djr83, för att du driver, servar, buggfixar, funktionsadderar och bara allmänt sköter Sveriges populäraste fiskforum. Helt utan reklambanners eller andra premiumtjänster.

Gott nytt år och god fortsättning kära akvarienördar! <3
Oh you! ☺️

Man kan ju inte nominera sig själv så ibland är det bra när nån kuppar och ta sig såna här friheter ?
https://www.instagram.com/p/BbRFIBDA6vW/

Årets mest gillade bild.

Vi för övrigt 1333 följare, vi har mer än dubblat antalet från förra nyår??
Gött nytt rovfiskår!
Tack för den fina titteln?
Gott nytt år!!
Gött nytt allihopa!
Ahahhaha plättar ??
Gott nytt år! Mitt löfte blir att försöka öka min närvaro och aktivitet här på forumet!! ?
Gott nytt år allihop!!

Som sagt, det har vart ett grymt bra år och det känns verkligen som att det blir bättre och roligare för varje år som går. Forumet, medlemmarna, stämningen - allt! Finns nog inget bättre onlineforum än rovfisk.se... ?

Tack till er alla, för allt! ?
Gött nytt och go fortsättning ?
Nämen ... hsr vart helt off ett tag med otroligt mycket
Och loggar in för att se detta
Tack söta ni
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.