Bilder och filmer

»

Mina fiskar och kar

97/97
Skrivet av HampusH
Den är bra vacker den! 😍

Gött att du äntligen fått tag i en större hona, herr "jag orkar inte vänta på att de växer"... 😘
Ja den är ju det❤️. Haha ja vart lite win win. Fredrik vill ha svart jag ville ha en marble. Byten utan krångel är de bästa. Så nu ska mitt lilla projekt bara lyckas med
Skrivet av tobiassorensen
Ja den är ju det❤️. Haha ja vart lite win win. Fredrik vill ha svart jag ville ha en marble. Byten utan krångel är de bästa. Så nu ska mitt lilla projekt bara lyckas med
Härligt Tobias, vi hoppas verkligen Projektet lyckas. 😉
Efter ett par jobbiga veckor så är äntligen jaf bänk och botten på plats i lägenheten jag flyttat till. Ett stort litet kar med måtten 180*100*50cm. Botten är nytonad så nu ska det få torka innan den vänds och skrapas på silikon. Planerad limning på torsdag eller fredag beroende på när silikon dyker upp med posten.
97/97
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.