Bilder och filmer

»

Mina fiskar och kar

67/70
En liten översikt på karet och dess invånare och ett på honan som är gravid. Antingen så är min syn helt åt helvete eller så är det rörelser ifrån mer än hennes höfter.

Skrivet av tobiassorensen
En liten översikt på karet och dess invånare och ett på honan som är gravid. Antingen så är min syn helt åt helvete eller så är det rörelser ifrån mer än hennes höfter.

Ser bra ut 😁
Skrivet av faltaren
Ser bra ut 😁
Tack. Ja jag är jävligt nöjd.
Tack. Ja jag är jävligt nöjd.
Det är det viktigaste 😉
Sådär droppfilter nr 2 på plats.
Sådär droppfilter nr 2 på plats.
Härligt att det går rätt ibland.
👌🏻

Mysigt!
Sysselsättning en söndagkväll att installera en sötvattenskummare på träbaljan mest bara för att jag kan.
Här rullar det på i full fart som vanligt... Ser onekligen ut som rörelser på rockan där! Kul! 😍
Skrivet av Svampus
Här rullar det på i full fart som vanligt... Ser onekligen ut som rörelser på rockan där! Kul! 😍
Mja de har hänt en del. Inväntar lite fler händelser inom kort sen är detta karet rätt klart i mina ögon. Lite mer meck i dagarna sen så.

Ja idag har jag defenitivt sett rörelse. Såg ut som nån ninjasparkar magen ibland.
Sysselsättning en söndagkväll att installera en sötvattenskummare på träbaljan mest bara för att jag kan.
E de något bra? Har hört om det kommer något ur den i sötvatten så har det varit hög tid att byta vatten länge, eller är det fel?
Skrivet av Päran
E de något bra? Har hört om det kommer något ur den i sötvatten så har det varit hög tid att byta vatten länge, eller är det fel?
Den drar ur proteiner och annat bös ur vattnet.
Tornado..?
Den drar ur proteiner och annat bös ur vattnet.
Där ser jag ju....lite bråttom skriva har man allt ibland....
Eftermiddagsmys
image
Tjohej.
Tjohej.
Haha vilket team. Mycket snyggt 😊
Skrivet av faltaren
Haha vilket team. Mycket snyggt 😊
Eller hur. Bara p14 som skall i med nu.
image
67/70
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.